lauantai 7. tammikuuta 2017

Mitäpä kuuluu?


Hoi!

Niin mitäpä kuuluu? Sitä tosi harvoin kukaan edes kysyy enää. Nykyään vaan katellaan facesta tai muualta tilapäivityksiä tai kuvia ja oletetaan niiden perusteella tietävän mitä toiselle kuuluu. Voi kun joku joskus oikeesti kysyis (iskä, sua ei lasketa sä sentään kysyt!) ja vielä jaksais kuunnella. Toisaalta aina ei jaksa ruveta kertomaan hirveetä elämänkertaa mutta se että joku edes kysyis ois jo ihan jees.

Anyway, asiaan!

Siitä onkin tosiaan hetki kun tänne mitään kirjottelin, joten tässä vähän kuulumisia.

Oon ollut kipeenä yli viikon, hirvee flunssa ja mahatauti samaan aikaan! Enää ei oo kun kamala yskä jäljellä onneksi, mutta kylkiluut on ihan sairaan kipeet tän yskimisen takia. Pakko varmaan mennä ensviikolla käymään lekurilla.. 

Joulu meni nopeesti, käytiin Antin äidillä 24. pvä ja seuraavana päivänä mentiin sitten Antin isän luo. Janna sai hirveesti kaikkia ihania lahjoja ja mä sain toivomaani suklaata, nam. <3


Eipä tänne oikeestaan mitään hirveen erityistä kuulu. Päivät menee perus rutiinilla Jannan kans, kovasti opetellaan konttaamaan ja seisoakin tahtois jo. 



Ostettiin Antin kans meille yhteinen joululahja, tää hoitotyyny! On muuten ihana ja rentouttaa kivasti. Kylmänä heitin otsalle ja makoilin sohvalla hetken ja 2-päivää kestäny pääkipu katos sen myötä kokonaan ilman särkylääkkeitä. Suosittelen! 

Värjäsin hiuksetkin tosiaan kesällä punaseksi (jotka on nyt vähän haalistuneet zzz) ja sain syksyllä silmälasit koska en näe kunnolla kauas. Nyt näkee vihdoinkin taas eteensä, ihme että olin näinkin kauan jaksanu sinnitellä ilman laseja, en ees tajunnu aikasemmin miten huonosti näen ennenku sain nämä. 





Oon pelannu tätä uutta Final Fantasya ihan himona, oon niin koukussa. Ihanaa kun vihdoinkin pitkästä aikaa on open world! Saa taas juoksennella missä huvittaa (ja päästellä autolla välillä ku laiskottaa) ja siitä hyvästä mulla onkin pääjuoni jäänyt vähän taka-alalle kun tutkiskelen vaan paikkoja ja teen sivutehtäviä. Whoops. Ai niiin ja Chocobot. <3



Oon innostunu Sushista yhtäkkiä ihan kunnolla, en ennen piitannut niin paljoa mutta nykyään tulee välillä ihan kamala hinku saada Sushia! Oon käyny lähiaikoina suht usein syömässä kiinalaisessa vaan näiden takia ja taas tekis mieli.  Ajattelin seuraavaksi käydä testaamassa Domino-Sushin, uskon että sieltä saa vielä parempaa kun noista aikasemmista. 

Lempipaita atm.



Mulla ois puhelimen kätköissä sataviissataa kuvaa jotka haluaisin laittaa tänne, mutta ehkä jätän enskerralle jotain. Btw mut löytää instagramista nimellä Mawigaattori, sinne päivittelen suht usein jotain. 
Jos kiinnostaa seurailla nii sinne vain! :3

-Mawi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti